Not known Factual Statements About طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای

Wiki Article

طراحی سایت حرفه ای

پس از نیازسنجی و برنامه‌ریزی، ایجاد یک چرخه‌ی تامین و توزیع کالا الزامی است. تعیین روش‌ها و فرآیندهای تامین کالا در هنگام سفارش و روش‌ها و فرآیندهای ارسال کالا در زمان مناسب از پیش‌نیازهای دیگر در فروش اینترنتی است.

این نمونه سایت و نظرم رو میذارم تا بقیه دوستان از کیفیت و نتیجه آموزش مطمئن بشن و همینطور جهت تشکر از آقای عبدی

دیجی کالا این کار را به نحو احسنت انجام داده است. به همین خاطر افرادبرای توسعه بیش تر کسب و کار خود اقدام به طراحی اپلیکیشن موبایل کرده اند.

افرادی که طراحان سایت ماهری هستند و می توانند با المنتور سایت های جذابی طراحی کنند.

چرا باید سازیتو را برای طراحی فروشگاه اینترنتی انتخاب کنیم؟

بهترین شرکت طراح سایت

سلام برای خرید هاست ورد پرس کدوم قالب رو انتخاب کنیم برای فروشگاه هنگام خرید

تمرکز بیش از اندازه روی امکاناتی که توانایی پشتیبانی آن‌ها را نخواهید داشت، تنها سبب می‌شوند طول اجرای پروژه و هزینه‌های ایجاد و نگهداری آن از کنترل شما خارج شوند.

نمونه سایت فروشگاهی اختصاصی پزشکی طراحی شده توسط جاب تیم:

پشتیبانی مادام العمر و دائمی تا زمانیکه دانشجو نیاز داشته باشد

بخش جستجوی پیشرفته و هوشمند ، ماژول انتخاب و ارسال هدیه به همراه سفارش برای مشتری ، امکان لیست کردن مزایا و معایب محصول برای مشتری و روند سفارش و سبد خرید ساده و قابل فهم از دیگر فاکتورهای مهم در انتخاب قالب سهند برای فروشگاه شما می باشد

مقایسه محصولات در ظاهر مشابه یکی از امکانات ضروری سایت های فروشگاهی می‌باشد. زمانی این امکان را به مشتریان می‌دهیم که طراحی فروشگاه اینترنتی بخواهند چند محصول را با هم مقایسه کنند و بهترین را انتخاب کنند و باعث‌می شود در خریدهای بعدی نیز از طریق سایت شما اقدام کند.

شما می توانید نمونه کار طراحی وب سایت مشابه دیجی کالا تیم ویستا مشاهده کرده و بعد از آن برای سفارش سایت خود تصمیم بگیرید. همچنین تیم ویستا علاوه بر طراحی سایت شبیه دیجی کالا، طراحی دیگر سایت‌های فروشگاهی، مانند سایت شبیه ترب را نیز برعهده می‌گیرد.

Report this wiki page